در آن نیامده ایّام

حسن صنوبری

در آن نیامده ایّام

حسن صنوبری

در آن نیامده ایّام

ثُمَّ نَادَى بِأَعْلَى صَوْتِهِ :
الْجِهَادَ الْجِهَادَ عِبَادَ اللَّهِ
أَلَا وَ إِنِّی مُعَسْکِرٌ فِی یَومِی هَذَا
فَمَنْ أَرَادَ الرَّوَاحَ إِلَى اللَّهِ
فَلْیَخْرُجْ .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

درخواست حلالیت

يكشنبه, ۲۳ تیر ب.ظ

 

مقصد اینجاست ندای طلب اینجا شنوند

بختیان را ز جرس صبح‌دم آوا شنوند ...

عرشیان بانگ «ولله علی الناس» زنند

پاسخ از خلق «سمعنا و اطعنا» شنوند

از سر و پای در آیند سراپا به نیاز

تا «تعال» از ملک العرش تعالی شنوند

فردا عازم خانۀ خدا و زیارت شهر پیامبرش هستم

به‌خاطر شرایط دشواری که بود، فرصت نشد حتی از بسیاری از نزدیکان هم حلالیت بطلبم

بنابراین از همین صفحات مجازی، از همه دوستان و آشنایان و خوانندگان و حلالیت می‌طلبم

اگر از من آزرده هستید، لطفا مرا ببخشید. و اگر قابل بخشش نیست و یا اگر طلب و حق و دینی بر گردنم دارید لطفا همین امروز برایم بنویسید تا بتوانم در فرصت اندک باقی‌مانده جبران کنم.

این سفر در معنا شبیه‌ترین سفرها به سفر آخرت است و در صورت هم در سال‌های اخیر این شباهت و توامانی‌اش افزون‌شده؛ فلذا حلالیت‌طلبیدن من حلالیت‌طلبیدن کسی است که انگار بار از جهان می‌بندد

 

***

 

انشاالله، به شرط توفیق حضور و شعور، در حریم کعبه و حرم پیامبر اکرم و پنج فرزند عزیز و غریبش «دعاگوی غریبان جهانم»

 

به سلام‌آمدگان حرم مصطفوی

«ادخلوها به سلام» از حرم آوا شنوند

«النبی النبی» آرند خلایق به زبان

«امتی امتی» از روضهٔ غرا شنوند

 

(ابیات همه از جناب «خاقانی» است)

 

***

محض سنگین‌تر شدن بارم، اگر دوستان تک بیت یا شعر کوتاهی برای معصومین و حضرات مدفون در مدینه (پیامبر اسلام + حضرت زهرا + حضرت خدیجه + امام حسن مجتبی + امام سجاد + امام باقر + امام صادق _علیهم السلام_ +... ) سروده‌اند و قصد ارسال دارند، نهایتا تا فردا ظهر که دسترسی‌ام به اینترنت قطعی است برایم بنویسند تا به امید خدا در مدینه از طرفشان بخوانم. از دوستان غیر شاعر هم محصولات، نوشته‌جات و نامه‌های یک‌سطری تحویل گرفته می‌شود :) البته که «بعد منزل نبود در سفر روحانی» در مذهب ما از دور هم می‌شود قدح گرفت.

 

یاعلی.

نظرات  (۸)

سلام :)
به به به

خوش بسعادت شما
سفر بسلامت ان شاءالله
حتما برامون دعا کنین و حتما به یاد ما باشین ...
+ چقدر خوبه از توی شهر بیان یه زائر خانه خدا رو بدرقه میکنیم :)
پاسخ:
سلام و ادب
خیلی ممنونم
دعاگو بودم جناب
سلام بر جناب صنوبری عزیز،
پیشاپش حجتون مقبول و سعیتون مشکور باد.

همچنان دلبستۀ رکن یمانی ام و دلدادۀ حرم رسول الله و قبر ناپیدای عصمت کبری صلوات الله علیهم.
لطفاً سلام و ادب و ارادت ناقابل ما را خدمت ائمۀ مظلوم بقیع برسانید و در جوار قبور مطهرشان برای ظهور آقا و برای مظلومان عالم دعا کنید.

آخرین بار که مشرف شدم سال بعد از حادثۀ منا بود. بعد از بازگشت از اون سفر، درخشش آیه های تطهیر را در وبلاگم نوشتم که هر وقت دلم برای سرزمین وحی تنگ می شود، می خوانمش و اشک می ریزم. (فرصت داشتی بخونیدش)

انگار روزی من بود که این یادداشت را بخونم و التماس دعایت بگویم.
پاسخ:
سلام بزرگوار
بسیار دعاگو بودم

جالب که منم بیشترین وقتم کنار یا روبروی رکن یمانی سپری شد :)
  • کوثر متقی
  • التماس دعا خیلی زیاد
    سلام برسونید(لطفا )
    پاسخ:
    سلامت باشید
    دعاگو و سلام‌رسان بودم خانم متقی
  • دِیـــــگــَر سُـــــــو
  • خوش به سعادتتون آقای صنوبری عزیز
    شما دارید میرید حج من خوشحالم
    اتفاقا چن روز پیش داشتم فک میکردم که چقد دوس داشتم برم حج
    ان شالله شما نایب الزیاره ی ما هم باشید .
    خدا پشت و پناهتون 
    پاسخ:
    خیلی ممنونم
    مطمئن باشید نایب الزیاره و دعاگو بودم الحمدلله
    قطعا الان دیگه به اینترنت دسترسی ندارید 
    ما هم جز غریبان جهان هستیم 
    التماس دعا
    شاید جایی به نت دسترسی داشتید و خوندید
    پاسخ:
    جالب که فقط یک‌بار وصل شدم به وبلاگ و از مکه تمام کامنت‌های اینجا را خواندم
    فلذا دعاگو بودم به طور ویژه
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم.

    حلال تندرستی. از شما ممنون هستم بابت آن مطلب تان که توی وبلاگ بلاگفای تان درباره توسل به حضرت معصومه سلام الله علیها نوشته بودید. آن توسل چند سال قبل شد نسخه رسیدن به همسرم. سپاس گزارم بسیار

    حجتان مقبول

    التماس دعای فرج

    پاسخ:
    سلام و ادب
    دعاگو بودم

    به خیر و سلامتی و مبارکی
    فقط کدام مطلب؟ وب یادم نیست. لینکش را میشود بفرستید؟

    سلام زیارتتون قبول ممنون خیلی خوشحال شدم با دیدن این جمله که یکبار توی مکه کامنت ها رو خوندید به همین اندازه هم خیلی خوشحال کننده بود  

    پاسخ:
    خیلی ممنونم سرکارخانم
    الحمدلله
    انشاالله قسمتتان شود، به زودی و با خانواده
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عرض سلام مجدد

    تشکر. لطف کردید.

     

     

    داخل وبلاگ به رنگ آسمان

    البته هرچه قدر آرشیو رو امروز زیر و رو کردم پیدا نکردم مطلب رو.

    نقل به مضمون پیرامون توسل به حضرت نوشته بودید و این که تا حالا چندین بار ازش جواب گرفته بودید. 

     

    سپاس گزاریم. عاقبت بخیر باشید.

    پاسخ:
    سلام
    سپاس از من است

    البته من خودم حافظه خوبی ندارم
    فقط یادم هست یک شعر عاشقانه دارم که با زیارت حضرت معصومه همراه است: یا حضرت معصومه او را از تو می‌خواهم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">