در آن نیامده ایّام

حسن صنوبری

در آن نیامده ایّام

حسن صنوبری

در آن نیامده ایّام

ثُمَّ نَادَى بِأَعْلَى صَوْتِهِ :
الْجِهَادَ الْجِهَادَ عِبَادَ اللَّهِ
أَلَا وَ إِنِّی مُعَسْکِرٌ فِی یَومِی هَذَا
فَمَنْ أَرَادَ الرَّوَاحَ إِلَى اللَّهِ
فَلْیَخْرُجْ .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

تئاتر: «علی زند»

پنجشنبه, ۴ تیر ب.ظ




  • حسن صنوبری

تئاتر

علی زند

نظرات  (۵)

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
می بینید تو رو خدا درست یک روز بعد از اینکه توفیق دیدار من برای شما حاصل گردید، بلاگفا تعطیل شد، کم کم دارم نسبت به خودم حس عجیبی پیدا می کنم، شناخت حقیقت من باشه برای سایرین هم باشه واسه فردای قیامت
صحبت بسیار وقت کم
ارتباط با این فضای جدید هم خیلی سخته حداقل برای من
چقدر مسایل زیادی هست که باید در موردش با هم صحبت کنیم، تا نمایشگاه سال آینده هم که خیلی مونده
فعلا برای شروع مطلب تون در مورد سفر بمباران رو قبلا خوندم اینجاش خیلی خوب بود در ایران همه شعر می‎گویند. چه شاعر باشند، چه نه. جالب‎تر: همه شعر منتشر می‎کنند، چه شاعر باشند، چه نه. خیلی جالب‎تر: همه _به مدد تبلیغات و خودنمایی‎های رسانه‎ای_ مورد توجه و اقبال قرار می‎گیرند
به قول آیت الله جوادی غفرالله لنا و لکم و مزید الله توفیقاتک ان شاء الله
یا علی
پاسخ:
سلام بر برادر کرامت
اختیار دارید، کم‎توفیقی از من است
لطف کردید مطالعه کردید
خوشحال شدم که در این خانه هم به من سر زدید
همچنین خیلی خوشحال‎تر شدم که در نمایشگاه توفیق رفیق شد و با شما گفتگو کردم
جویای احوال و گویای ذکر خیرتان با دوستان مشترک هستم.

آقای صنوبری یادم رفت خدمت تون عرض کنم
اون قسمت که اول نظرات تایید میشه و بعد در معرض نمایش قرار داده میشه رو حتما فعال کنید
مشتاق دیدار
خداحافظ
پاسخ:
حالا هنوز که کسی علناً فحش نداده! هروقت احساس خطر کردم چشم :)
سلام علیکم
به به مبارک باشد این خانه جدید!هرچند مثل قبلی به دل نمیچسبد!آدم هایی مثل بنده تغییر را خیلی دوست ندارند آن هم وقتی به یکجا خیلی عادت کرده باشند...
منتظر بودیم که شما هم هرچه زودتر بیایید اینجا!
گم شدن گوشی و از دست دادن وبلاگ جند ساله!! غم زمانه که هیچش کران نمیبینم....
اقا شما هم تبلیغاتی شدید؟!؟!
پاسخ:
«گم شدن گوشی و از دست دادن وبلاگ جند ساله!! غم زمانه که هیچش کران نمیبینم» :) بسیار عالی!

سلام علیکم و رحمه الله. خوش آمدید.
فکر کنم شما پنجمین نفری هستید که این را می‎گوید. البته چارنفر دیگر بر ظاهر و قالب تأکید داشتند.
شما چطور اینجا را پیدا کردید؟ نشانی را در هدر به رنگ آسمان دیدید؟!

یعنی چی تبلیغاتی شدم؟!
متن این پست را همین دقیقاً قبل خواندن شما عوض کرده بودم. بله، بعد تبلیغی داشت برای تئاتر. لکن پشیمان شدم.
یا حضرت! این چیه دیگه؟ خوفناکه چقذه! 

یعنی رفتی دیدی اینو ؟  نگو نگو نگو .... 

 

گناه نباشه اونوقت ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">