در آن نیامده ایّام

حسن صنوبری

در آن نیامده ایّام

حسن صنوبری

در آن نیامده ایّام

ثُمَّ نَادَى بِأَعْلَى صَوْتِهِ :
الْجِهَادَ الْجِهَادَ عِبَادَ اللَّهِ
أَلَا وَ إِنِّی مُعَسْکِرٌ فِی یَومِی هَذَا
فَمَنْ أَرَادَ الرَّوَاحَ إِلَى اللَّهِ
فَلْیَخْرُجْ .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین نظرات

به نام خدا
حسن صنوبری هستم فعلا
تا چه بازی رخ نماید


وبلاگ «به رنگ آسمان»

http://bayanbox.ir/view/7577476851628184426/Hasansenobari.jpg

وبلاگ هفت‎ساله و اصلی‎ام اینجا: «به رنگ آسمان» در بلاگفا بود. پس از حادثۀ اعتماد بلاگفا به آمریکا اکنون به اکثریت قابل توجه مطالبش دسترسی ندارم. البته هنوز تعدادی از مطالب آخرش را می‎توان آنجا خواند. چند مطلب قدیمی و عموماً دانلودمحورش را هم بردم و در یک نسخۀ پشتیبان بارگذاشتم. اینجا: «به رنگ آسمان» در بیان.

فی‎الجمله اعتماد مکن بر ثبات دهر
این کارخانه‎ای‎ست که تغییر می‎کنند


نکته، در پاسخ دوستانی که می‎گویند چرا حالا که بلاگفا درست شده به وبلاگ قبلی‎ام برنمی‎گردم؟

پاسخ: از وقتی هم که بلاگفا می‎گوید درست شده، به من اجازه نمی‎دهد وارد بخش مدیریت وبلاگم شوم. هربار می‎آیم وارد شوم می‎گوید کلمه عبور اشتباه است. در حالیکه من کلمه عبورم را تغییر نداده بودم. وقتی هم درخواست کلمه عبور جدید می‎کنم و ایمیل خصوصی‎ام را می‎نویسم هیچ چیزی برایم ارسال نمی‎شود. چندبار هم برای مدیر کامنت گذاشتم و برای پشتیبانی سایت ایمیل زدم، هیچ پاسخی نیامد.

به همین راحتی بلاگفا ما را انداخت بیرون.

آذر 94 ---> بالاخره باز شد درش.



وبلاگ «در آن نیامده ایام»


احتمالاً زین‎پس اینجا بنویسم. هرچند تردید دارم. الآن از خیلی از نوشته‎ها و نوشتن‎هایم پشیمانم. فرق اینترنت‎نویسی با نوشتن کتاب یا نوشتن در نشریات و امثال ذلک این است که هیچ‎کس قبل از انتشار متن آدم را نمی‎بیند و نظر نمی‎دهد. یعنی اگر آدم یک‎وقت خدای‎ناکرده پرت هم بنویسد، هیچ مانعی جلویش نیست و شاید خودش فکر کند خیلی هم خوب نوشته و کار خوبی کرده. البته اگر فرصت تصحیح و اصلاح باشد و دوستان خردمند و خیرخواهی هم در کار باشند و گوش ما هم گوش شنوایی باشد می‎توان امید داشت مدت کوتاهی پس از انتشار، کژی‎ها و کاستی‎ها برطرف شوند.
گفت:

یاد باد آنکه به اصلاح شما می‎شد راست
نظم هر گوهر ناسفته که حافظ را بود